loading...

نکاتی درباره دنیای آنلاین

دنیای وارکرافت ((به انگلیسی: World of Warcraft) «دنیای وارکرفت» یا «هنر جنگ» یا جهان جنگ‌پیشه») یا به اختصار WoW، یک بازی نقش آفرینی بر خط چندنفره گسترده از سری وارک

شهاب ترابی بازدید : 69 یکشنبه 15 دی 1398 نظرات (0)

دنیای وارکرافت ((به انگلیسی: World of Warcraft) «دنیای وارکرفت» یا «هنر جنگ» یا جهان جنگ‌پیشه») یا به اختصار WoW، یک بازی نقش آفرینی بر خط چندنفره گسترده از سری وارکرافت که توسط بلیزارد انترتینمنت ساخته شده و در سال ۲۰۰۴ توسط شرکت بلیزارد انترتینمنت برای رایانه منتشر شده‌است.

این بازی چهارمین سری از مجموعه بازی وارکرافت می‌باشد، که اولین بازی از این سری با عنوان وارکرافت: ارک‌ها و انسان‌ها در سال ۱۹۹۴ منتشر شده‌است. این بازی در حقیقت ادامهٔ داستان نسخهٔ قبل این بازی است که البته سبک آن از استراتژی به چند نفره، تغییر کرده‌است.

اولین بسته الحاقی این بازی با عنوان دنیای وارکرافت: جنگ‌های صلیبی سوزان در ۱۶ ژانویه ۲۰۰۷، و دومین بسته الحاقی با عنوان دنیای وارکرفت: خشم پادشاه لیچ در ۱۳ نوامبر ۲۰۰۸ منتشر شده‌است. سومین بسته الحاقی به نام دنیای وارکرفت: کاتاکیلیزم، در سال ۲۰۱۰ منتشر شد. چهارمین بسته الحاقی به نام دنیای وارکرافت: مه‌هایی از پانداریا در ۲۵ سپتامبر ۲۰۱۲ منتشر شد. پنجمین بسته الحاقی با نام دنیای وارکرفت: جنگ سالاران درینور در بلیزکان ۲۰۱۳ اعلام شد و در ۱۳ نوامبر ۲۰۱۴ منتشر شد.ششمین بستهٔ الحاقی با نام دنیای وارکرفت: لژیون در سال ۲۰۱۶ منتشر شد.

با بیش از ۱۰ میلیون بازیکن در نوامبر ۲۰۱۴، در حال حاضر دنیای وارکرفت دارای بیشترین بازیکن در سبک MMORPG است و به همین خاطر در کتاب رکوردهای جهانی گینس به عنوان محبوب‌ترین بازی MMORPG بر اساس بازیکنندگان، ثبت شده‌است. این بازی آنلاین است و بازیکنان بعد از انتخاب یک جناح [Hords یا Allians] وارد نژادهایی می‌شوند که نژادهای hords با allians فرق می‌کند. پس از انتخاب شخصیت بازیکن یک class را انتخاب می‌کند که در لباس و اسلحه‌ها و طلسم‌های شخصیت تأثیر دارد. alliansها در نسخه اول شامل انسان‌ها، دورف‌ها، الف‌های شب، گنوم‌ها است.hordsها در همان پچ اول شامل اورک‌ها، نامردگان،تایورن ها، ترول‌ها است. در پچ‌های جدید نژادهای بیشتری اضافه شده‌است.کالیمادور و پادشاهی شرقی دو قاره اصلی در دنیای وارکرفت است.

در بسته الحاقی دنیای وارکرفت :خشم پادشاه لیچ،قاره نُرثِند و همچنین در دنیای وارکرفت:مه‌هایی از پانداریا،قاره پانداریا نیز اضافه شده‌است.سیاره اوتلند در نسخه جنگ‌های صلیبی سوزان نیز اضافه شده‌است.

آخرین بسته الحاقی بازی ، World of Warcraft  Battle for Azeroth

اگر شما نسخه Legion  بازی را به طور کامل بازی کرده باشید نسخه بعدی آن یعنی Battle for Azeroth  جذابیت زیادی برای شما ندارد . اما اگر بر خلاف این است حتی ۱ دقیقه را هم برای این بازی از دست ندهید.

wow Bfa ادامه داستانی است که Horde و Alliance بعد از نابودی لژیون ها حالا به نبرد اصلی و قدیمی خود بر سر Azeroth پرداخته اند . ابتدا هورد ها شهر Night elf  ها را به رهبری Sylvanas  نابود می کنند و سپس آلیانس ها همین بلا را به سر Undercity  می اورند و ادامه داستان بازی از همین جا شروع می شود .

داستانی نسبتا قوی ، همانند نسخه قبلی اضافه شدن مناطق جدید با طراحی ها واقعا زیبا از نکات قابل توجه بازی است . اضافه شدن تعدادی نژاد ، سفر کردن با کشتی در مناطق جدید که به ناوگان هایشان نیز معروف هستند ، طراحی مقر های زیبا به خصوص شهر Boralus  پایتخت پادشاهی Alliance  ها ، اضافه شدن Heart of Azeroth  برای جایگزینی Artifact Weapons  که اینبار گردنبندی را شما در اختیار دارید و با پیشرفت در بازی آن را لول اپ خواهید کرد ، از دیگر نکات آخرین نسخه بازی است .

محور بودن ۲ رهبر هورد و الیانس و بازگشت Jaina Proudmoore از دیگر نکات جالب این نسخه است ، بالا و متنوع بودن نبرد های Horde  و Alliance  در طول بازی بازیکنان را به خود جلب کرده و این نسخه را به فروشی باور نکردنی برای کمپانی بلیزارد رسانده است .

 

منبع اصلی : ویکیپدیا و فروشگاه تایتان گیم

برداشت از : https://onlinedebugger.persianblog.ir/x3OvWjnBejC8MQZom488-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-World-Of-Warcraft

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 55
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 57
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 162
  • بازدید ماه : 90
  • بازدید سال : 1,127
  • بازدید کلی : 8,231