loading...

نکاتی درباره دنیای آنلاین

وردپرس چیست؟ در اصل ، وردپرس ساده ترین ، محبوب ترین راه برای طراحی وب سایت یا وبلاگ خود است. در واقع ، وردپرس بیش از 40.0 درصد از کل وب سایت های موجود در اینترنت را تأمین می کند. بله - بیش از یک از چه

شهاب ترابی بازدید : 24 چهارشنبه 02 تیر 1400 نظرات (0)

وردپرس چیست؟ در اصل ، وردپرس ساده ترین ، محبوب ترین راه برای طراحی وب سایت یا وبلاگ خود است. در واقع ، وردپرس بیش از 40.0 درصد از کل وب سایت های موجود در اینترنت را تأمین می کند. بله - بیش از یک از چهار وب سایتی که بازدید می کنید احتمالاً توسط وردپرس طراحی شده اند.
نسخه ی نمایشی رایگان را امتحان کنید

در سطح فنی بیشتر ، وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای منبع باز است که تحت GPLv2 مجوز دارد ، به این معنی که هر کسی می تواند از نرم افزار وردپرس به صورت رایگان استفاده یا تغییر دهد. سیستم مدیریت محتوا اساساً ابزاری است که مدیریت جنبه های مهم وب سایت شما - مانند محتوا - را بدون نیاز به دانستن چیزی درباره برنامه نویسی آسان می کند.

نتیجه نهایی این است که وردپرس ساخت یک وب سایت را برای همه - حتی افرادی که توسعه دهنده نیستند - قابل دسترسی می کند.

وردپرس چه نوع وب سایت هایی می تواند ایجاد کند؟

سالها پیش ، وردپرس بیشتر از وب سایتهای سنتی ، ابزاری برای ایجاد یک وبلاگ بود. هر چند مدت طولانی است که درست نیست. امروزه به لطف تغییر در کد اصلی و همچنین اکوسیستم گسترده افزونه ها و مضامین WordPress ، می توانید هر نوع وب سایتی را با وردپرس ایجاد کنید.

به عنوان مثال ، وردپرس نه تنها تعداد زیادی از سایت های تجاری و وبلاگ ها را تأمین می کند ، بلکه محبوب ترین راه برای ایجاد فروشگاه تجارت الکترونیک نیز است! با وردپرس می توانید:

     وب سایت های تجاری
     فروشگاه های تجارت الکترونیکی
     وبلاگ ها
     نمونه کارها
     رزومه
     انجمن ها
     شبکه های اجتماعی
     سایت های عضویت
     ... تقریباً هر چیز دیگری که بتوانید آرزو کنید.

چرا باید از وردپرس استفاده کنید؟

بسیار خوب ، بنابراین بیش از 40.0 درصد از کل وب سایت های موجود در اینترنت از وردپرس استفاده می کنند ، از جمله اشخاص معروف مانند کاخ سفید و مایکروسافت.

اما شما چطور؟ چرا باید از وردپرس استفاده کنید؟

خوب ، مهم نیست که چه نوع وب سایتی ایجاد کنید ، دلایل زیادی برای استفاده از وردپرس وجود دارد. در اینجا برخی از بزرگترین ها آورده شده است:
وردپرس رایگان و متن باز است

یکی از بزرگترین مزایای وردپرس این است که این نرم افزار رایگان و منبع باز است. اگرچه برای پرداخت میزبانی هزینه کمی باید پرداخت کنید ، اما هرگز فقط برای استفاده از نرم افزار وردپرس هزینه ای پرداخت نخواهید کرد ، که در مورد گزینه هایی مانند Squarespace چنین نیست.

فراتر از آن ، همچنین می توانید افزونه ها و مضامین متن باز زیادی را برای تغییر نحوه عملکرد و عملکرد وب سایت خود پیدا کنید. صحبت از….
وردپرس قابل توسعه است

حتی اگر توسعه دهنده نباشید ، به راحتی می توانید وب سایت خود را به لطف اکوسیستم گسترده تم ها و افزونه های WordPress تغییر دهید:

    مضامین - اینها در درجه اول ظاهر وب سایت شما را تغییر می دهند.
    پلاگین ها - این موارد اساساً نحوه عملکرد وب سایت شما را تغییر می دهند. پلاگین ها می توانند چیز کوچکی باشند ، مانند فرم تماس با ما ، یا عظیم مانند ایجاد فروشگاه تجارت الکترونیک.

در حال حاضر ، بیش از 50،000 افزونه وردپرس رایگان و 5000 تم رایگان وردپرس ، و همچنین تعداد زیادی گزینه برتر وجود دارد. گفتنی است - شما گزینه های زیادی دارید! در اینجا لیستی دستچین شده از بهترین افزونه های وردپرس آورده شده است.
نصب وردپرس آسان است

فکر می کنید برای ایجاد وب سایت خود باید نبوغ فناوری باشید؟ دوباره فکر کنید! اگر می توانید روی چند دکمه کلیک کنید ، می توانید وردپرس را روی سایت خود نصب کنید.

امروزه اکثر میزبان های وب:

    پیشنهاد کنید وردپرس را از قبل نصب کنید تا سایت شما فوراً آماده کار شود.
    ابزارهای اختصاصی را به شما ارائه می دهیم که روند نصب را بسیار مبتدیانه می کند.

چه سایت هایی با وردپرس قابل طراحی هستند؟

طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شخصی

طراحی سایت حرفه ای

طراحی سایت وکالت

و ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 55
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 90
  • بازدید ماه : 287
  • بازدید سال : 1,324
  • بازدید کلی : 8,428