loading...

نکاتی درباره دنیای آنلاین

اگر می خواهید در مناطقی مانند مرکز شهر تورنتو زندگی کنید ، بهترین گزینه شما یک آپارتمان کاندو است. به طور خاص اگر می خواهید از سبک زندگی در مرکز شهر تورنتو لذت ببرید ، با تمام سرگرمی هایی که می تواند

شهاب ترابی بازدید : 27 شنبه 20 دی 1399 نظرات (0)

اگر می خواهید در مناطقی مانند مرکز شهر تورنتو زندگی کنید ، بهترین گزینه شما یک آپارتمان کاندو است. به طور خاص اگر می خواهید از سبک زندگی در مرکز شهر تورنتو لذت ببرید ، با تمام سرگرمی هایی که می تواند به همراه داشته باشد. جمعیت جوان تر ، نزدیکی به حمل و نقل و سرگرمی ، زندگی شبانه ، مشاغل و غیره باعث جذابیت بیشتر زندگی در کانکس شده است. بنابراین بهترین کانکس ها در تورنتو برای زندگی و سرمایه گذاری کدامند؟

اکثر بهترین کانکس های تورنتو در مرکز شهر تورنتو یا اطراف آن ساخته شده اند ، بعضی از آنها در شهر میانه شهر تورنتو ساخته شده اند. تورنتو همچنین محل زندگی بهترین کانکس ها در کانادا است.

پس از خواندن این مطالب ، اگر برای یافتن بهترین آپارتمان برای خود به کمک نیاز دارید ، می توانید با یکی از بهترین آژانس های املاک تورنتو در تماس باشید.
10. Berczy

Berczy یک گوهر پنهان در بازار گرمکن آپارتمان تورنتو است و به عنوان یکی از بهترین کانکس های تورنتو شماره 10 در لیست است.
9. Lofts شرکت شکلات سازی

Lofts و کانکس های تولیدی Chocolate Company در منطقه مرسوم ترین ترینیتی Bellwoods در 955 Queen St West در تورنتو واقع شده اند.
8. INDX

این ساختمان یکی از بهترین کانکس های سرمایه گذاری در تورنتو است.
7. E-Condos

بیایید به Midtown Toronto برویم. E Condos در قلب میدتاون تورنتو درست در بالای ایستگاه مترو Yonge و Eglinton واقع شده است.

به هر حال ، یونگ و اگلینتون توسط مجله زندگی تورنتو چندین بار در میان محله های برتر تورنتو بوده اند.
6. بالابرهای کارخانه اسباب بازی

صحبت از محبوب ترین کانکس های کانکس در تورنتو؟ Lofts Toy Factory در TOronto محبوب ترین تبدیل Loft در تورنتو است!


5. ده یورک

این یک شاهکار ساخته شده TRIDEL در جنوب هسته مرکز شهر است. کانکس های ده یورکی واقع در 10 York St ، تورنتو یک ساختمان 67 طبقه است. این ساختمان دارای یک لابی جذاب و پیشرفته ترین تکنولوژی و امکانات رفاهی است. این یک برج کانکس مسکونی لوکس در جنوب مرکز شهر است که به بزرگراه ، دریاچه ، فرودگاه و مترو دسترسی دارد.
4. چارلی

چارلی یکی از جالبترین اسامی است که می توانید برای او یک کاندو نامگذاری کنید. چارلی ، یکی از بهترین کانکس های تورنتو ، در خیابان 8 شارلوت ، تورنتو واقع شده است.
3. 88 اسکات

88 Scott توسط Concert Developments در سال 2018 ساخته شده است ، و در 88 Scott St ، در تورنتو واقع شده است. این ساختمان نیز یکی از ساختمانهای واقع در موقعیت منحصر به فرد است. چند قدمی از ایستگاه King Subway فاصله دارد. قدم های دور از منطقه مالی و مشاغل. با فاصله از منطقه سنت لارنس و بازار سنت لارنس. در کل این ساختمان در مکانی عالی از Toronto’s Downtown Core قرار دارد.
2. یک بلور

One Bloor East یک خراش آسمان برجسته در تورنتو است که در 1 Bloor St E ، در تورنتو واقع شده است. این مکان دقیقاً در چهارراه Yonge / Bloor واقع شده است که مهمترین تقاطع در کل کاناداست. One Bloor دسترسی مستقیم زیرزمینی به هر دو خط اصلی مترو در تورنتو ، خطوط زرد و سبز دارد. کاملترین دسترسی ممکن به ترانزیت در تورنتو را دارد. با یک اتوبان کوتاه از بزرگراه و چند دقیقه با مترو به Downtown یا Midtown Toronto می رسید. از همه مهمتر ، همه آنچه مشهور در یوركویل در سطح جهان ارائه می دهد ، چند قدم با این ساختمان فاصله دارد.
1. شانگری لا

کانکس و هتل Shangri-La در 180 University Ave ، در منطقه مالی تورنتو واقع شده است. شانگری لا نه تنها یکی از بهترین کانکس های مسافرتی در تورنتو است ، بلکه شاید برجسته ترین ساختمان مسکونی در کل مرکز شهر تورنتو باشد. این ساختمان را نه تنها از مارک Shangri-La مرتبط با آن ، بلکه از مجسمه منحصر به فرد در ورودی و شکل منحصر به فرد ساختمان مشاهده خواهید کرد. این شماره 1 در لیست من است ، و این یک ساختمان است که ناامید کننده نخواهد بود ، مهم نیست که چقدر از نظر زندگی در کانکس زندگی می کنید. اجزای مسکونی دارای سرویس دربان واقعی دستکش سفید است.
نتیجه:

هر روز تورنتو در حال نزدیک شدن به تبدیل شدن به یک شهر بزرگ جهانی در جهان است. بنابراین سرمایه گذاری و یا زندگی در یکی از بهترین کانکس های تورنتو برای بسیاری از تورنتونی ها یک هدف خواهد بود. در این مقاله 10 بهترین کاندو در تورنتو را بررسی کردم. آنها کاندوهایی هستند که قبلاً ساخته شده اند. همچنین چندین کانکس جدید در دست ساخت است که می تواند در تورنتو نشانه های آینده باشد. در میان آنها ، بهترین کاندو آینده تا کنون KING Toronto توسط Bjarke Ingles خواهد بود.

 

منبع : https://www.howto-tips.com/how-to-money-saving-tips-in-2020/what-are-best-condos-toronto

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 55
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 57
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 161
  • بازدید ماه : 89
  • بازدید سال : 1,126
  • بازدید کلی : 8,230