loading...

نکاتی درباره دنیای آنلاین

نماینده املاک و مستغلات تورنتو خدمات بی شماری را به شما ارائه می دهد تا به شما در یافتن بهترین و مقرون به صرفه ترین خواص در سراسر تورنتو کمک کند. در این مقاله مشخصات املاک و مستغلات در تورنتو ، از جمل

شهاب ترابی بازدید : 29 شنبه 23 فروردین 1399 نظرات (0)

نماینده املاک و مستغلات تورنتو خدمات بی شماری را به شما ارائه می دهد تا به شما در یافتن بهترین و مقرون به صرفه ترین خواص در سراسر تورنتو کمک کند. در این مقاله مشخصات املاک و مستغلات در تورنتو ، از جمله هزینه ها و شرایط کلی زندگی که در انتظار شما هستند ، آورده شده است تا بتوانید انتظارات خود را با واقعیت هماهنگ کنید.

هزینه زندگی در تورنتو
متوسط ​​هزینه زندگی در تورنتو در هر ماه

تورنتو با قرار گرفتن در 50 شهر گرانقیمت جهان ، به دلیل هزینه های سرسام آور زندگی خود ، تنها شرمنده ونکوور در کانادا است. این مقاله بر روی یک تخمین متوسط ​​تمرکز خواهد کرد زیرا ظاهراً تغییراتی در وضعیت افراد وجود دارد. به عنوان مثال ، ممکن است یکی در خانه اجاره ای به تنهایی زندگی کند و دیگری ممکن است یک خانواده با دارایی خود داشته باشد. ما هزینه های زندگی را برای هر بخش تقسیم می کنیم تا با حداکثر دقت در هرکدام از آنها بررسی شود.
مسکن / اسکان

هزینه های زندگی سالانه متفاوت است و این دسته تحت چنین تغییر قابل توجهی قرار می گیرند و تأثیر زیادی بر هزینه کلی زندگی در تورنتو می گذارد. به عنوان یک جوان ساکن در تورنتو ، شما مجبور هستید حدوداً 20،000 دلار به اجاره یک سال اختصاص دهید ، که احتمالاً سهم شیر درآمد سالانه شما خواهد بود. عامل دیگری که باید در نظر بگیرید یک برنامه بلند مدت برای خرید خانه است. در زیر جزئیات مربوط به میزان هزینه ماهانه اجاره بها را نشان می دهد. همچنین برای اطلاعات بیشتر در مورد بازار املاک و مستغلات تورنتو ، بروزرسانی بازار تورنتو را مشاهده کنید.

یک اتاق خواب یک اتاق خواب: 2،000 دلار در هر ماه
آپارتمان لیسانس / استودیو: 1800 دلار در هر ماه
کاندو دو خوابه ، با یک هم اتاقی مشترک: 1600 دلار در ماه
متوسط ​​هزینه مسکن: 1800 دلار در ماه (از اواسط سال 2019)

    بیشتر بخوانید: مزایای اجاره آپارتمان کاندو

تلفن / اینترنت

چند شرکت بزرگ تلفن همراه از جمله Bell ، Rogers و Telus وجود دارند که تعداد بیشماری از گزینه ها را برای یک برنامه داده ، تماس و متن ارائه می دهند. همه آنها جوانب مثبت و منفی خود را دارند و بسته به موقعیت خاص شما ، می توانید با یکی انتخاب کنید. در مورد اینترنت پر سرعت خانگی ، مجددا گزینه های مختلفی در اختیار دارید که می توانید انتخاب کنید. دامنه مشترک برای سرعت بارگیری 15-800 مگابیت بر ثانیه است و برای سرعت بارگذاری ، 1-20 مگابیت بر ثانیه است.

 

اینترنت: 60 دلار در هر ماه

تلفن: 60 دلار در هر ماه
حمل و نقل

در این دسته ، شما مجبور نخواهید بود با معاملات گران قیمت مقابله کنید ، از این رو مبلغی برای هزینه زندگی شما در تورنتو است. وسایل حمل و نقل شامل مترو ، کابین ، Uber و Lyfts است. از آن ، بهترین شرط بندی شما Metro است. با این وجود همیشه دسترسی به مترو امکان پذیر نیست. به عنوان مثال ، ممکن است شب دیر باشد و شما باید سه گزینه دیگر را انتخاب کنید که بسته به فاصله ، قیمت متفاوت خواهد بود.

پاس مترو برای یک ماه: 150 دلار در هر ماه

سفرهای Uber / Cabs / Lyfts: تورنتو در مرکز شهر به طور میانگین 20 دلار در هر سفر
مواد غذایی

بسته به مکان و مبلغی که خریداری می کنید ، قیمت ها تفاوت قابل توجهی خواهد داشت. این دسته از ارزانترین نمونه های موجود در این مجموعه است که هزینه زندگی را دارد.
سرگرمی

این بخش از تنوع بسیار زیادی برخوردار است ، به این معنی که می تواند بخشی اساسی از هزینه های زندگی برای کسی باشد ، در حالی که تنها بخش جزئی برای بخش دیگری است. بسته به اینکه چند بار برای صرف شام می روید ، نوشیدنی می خرید ، به حرکات ، رویدادها ، خرما و غیره می روید ، هزینه شما تفاوت قابل توجهی خواهد داشت.

ناهار خوری: 40 تا 100 دلار برای هر نفر

خرید ناهار: 10 تا 15 دلار
گرفتن هزینه برای شام 20 تا 25 دلار
بیرون رفتن برای شام 40 تا 100 دلار برای هر نفر

نوشیدنی: 10 دلار در هر نوشیدنی

برای خرید نوشیدنی با دوستان 40 تا 80 دلار
نوشیدن نوشیدنی در خانه 15 تا 30 دلار

هزینه های دیگر (فیلم ها ، رویدادها ، نمایش ها ، تاریخ ها و غیره):
اشتراک Netflix: 15 دلار در هر ماه
اشتراک اپل موسیقی / Spotify: 15 دلار در هر ماه

 

منبع: toronto real estate agent

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 55
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 57
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 164
  • بازدید ماه : 92
  • بازدید سال : 1,129
  • بازدید کلی : 8,233